Saturday, March 19, 2011

WANITA MALAYSIA CANTIK & HOT..I ADORE


Adat la perempuan kan..mesti suke tengok perempuan yang cantik.rasanya semua perempuan macam aku kot.cuma antara obses atau tidak je..aku ny suka sangat usha-usha gambar pempuan yang hot-hot,cantik tahap A+ bagi aku lah. ok..saje-saje nak share..haha..xde koje..winkwink**

Mereka yang hot dimata aku:

awek bawah ny pelakon baru..nama dy natasha hashilla..orang panggil tasha shilla..pelakon drama gemilang kat tb3 tuh..cute+comel+cun+super hot !


ok..ini hanis zalikha..sape yang tak kenal dy ny agak-agak buta keyboard kot.haha.dy ny dulu pernah masuk Malaysia dream girl.dan juga blogger terkenal.inibelogsaya.blogspot.com...mase dia masuk Malaysia Dream Girl tu dy baru je habis SPM.beliau sangat cantik and educated,and she got 6A's or 7A's in SPM.lupe arh..haha


ok..Fazura..dia simple tapi supernova hot..cara dia bercakap..i like!


ok..before this,tak pernah kenal pun siapa beliau.tapi,kawan aku suruh tengok sebab dy cakap dy cantik..ini Kilafairy,anak rohana jalil..hot kankan..tengok bibir la..haha


tak payah diragui dan dipertikaikan..aku suke dia mase dia masuk AF dulu..cantiknye lah mate dy kan..heliza helmi..

ok...well done! haha..............................(*_^)


No comments: