Thursday, June 6, 2013

Pakej Kahwin 2013

Assalammualaikum.. hye.. kuniciwa..

 Memandangkan bulan ni dah masuk bulan ke-6 usia pertunangan makanya tinggal lagi 6 bulan untuk tiba hari bahagia. So, bulan ni aku dah start membelek, menelaah 24 jam butik-butik pengantin yg menawarkan pelamin-pelamin n dress kahwin yg osemm untuk hari bahagia aku nanti. Actually, kat area tempat aku tu x ada berapa banyak pilihan butik-butik yg boleh di kategorikan sebagai OSEMM ! BOMM KEVAVOOM. Buat masa ni ade 2 je butik kat area Temerloh and Bera yang menarik hati sanubariku yg sangat mementingkan tema FRESH & MODERN. Maksudnya, aku suka something segar dan baru la, bukan fesyen old school. hahaha. Color yang moden, design yg simple tapi elegan dgn color yg fresh and x terlalu crowded dengan pelbagai makhluk kt pelamin tu. Maksudnye kombinasi warna x la bercolourful bagai. 

Setelah menelaah, rasanya-rasanya dah decide nak bertemakan EMERALD GREEN ( Hijau Zamrud) di 
hari bahagiaku. Wahh. berangan. 

1. RIEDZ BRIDAL, BERA PAHANG.







Okey ini design exclusive dari team RIEDS BRIDAL. Butik Abg Ewan ni dekat Bera. Die memang top Pak Andam kat Area situ. make up die pun, fulamak! macam retiss gitu. Tak ada lagi Bridal yg boleh lawan dgn die buat masa ni. DAIS pilihan aku pulak aku nak yg simple, kalau boleh putih je, tp osemm lah! haruslah kannn3? 


2. CKIN ANGGUN COLLECTION, TEMERLOH PAHANG.





Ok, ini dari CKIN ANGGUN COLLECTION. Memang berminat sangat dengan butik ni sebab ala-ala english macam tu kan. Memanglah cantik sangat-sangat. Modern u know. Pakej dia pun boleh tahan harga. Tapi, aku agak kecewa sikit sebab die x ada set up meja makan beradap. Kalau die ade set up meja makan sekali gerenti aku akan ambil bridal ini untuk majlis bahagiaku nanti. 


Okey.. saya tak sabar nak jadi Princess yg jelita di hari bahagia. Cewahh ! hahaha.



No comments: