Tuesday, January 4, 2011

Eurobio- Bio-Natural Vitamin E plus Selenium

(boleh dapat dekat farmasi..RM43..tapi mase ny ade diskaun last year..harga sebenar dalam 50 something x ingat )


aku terpanggil pulak nak share supplement yang ak dah telan dalam tempoh 12hari..tapi dah mula nampak kesannya..ape benda suplemnet ny ye??nak taw..ok meh sini aku bagi taw..

Bio Natural Vitamin E plus Selenium ini ialah satu jenis supplement yang berbentuk vegicaps soft yang boleh membantu dan memberi kita kesihatan dan kecantikan yang lebih baik.

Ahli farmasi yang syorkan supplement ny dekat aku, mase aku tangah pening-pening nak hilangkan scar dekat pipi aku ny..

Bio Natural Vitamin E plus Selenium :
  • sebuah formula khusus yang memberi perlindunganantioksida pada kita
  • untuk menjaga kesihatan mata,jantung dan perlindungan kulit
  • bermanfaat mengurangkan komplikasi diabetes
  • memberi kita lebih tenaga dan mengekalkan gaya hidup sihat
  • bagus untuk mereka yang selalu stress
  • bermanfaat pada mereka yang selalu terdedah kepada perokok atau asap rokok..(passive smoker)
Keperluan dan kelebihan Vitamin E pada kita :

  • salah satu antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular
  • memperbaiki peredaran darah yang mana perlu untuk memperbaiki tisu dan sangat berguna dalam rawatan 'premenstrual syndrome' dan penyakit fybrocystic buah dada
  • memelihara pembekuan darah yang normal penyembuhan
  • mengurangkan tekanan darah
  • membantu dalam pencegahan penyakit katarak
  • Vitamin E boleh meningkatkan pengekuaran air mani bagi sesetengah lelaki
  • mengekalkan kesihatan saraf dan otot serta menguatkan dinding kapilari
  • Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut jadi sihat
  • Boleh membantu merikan kelembapan pada kulit,menghilangkan kesan parut
menurut kajian yang dijalankan oleh National Cancer Institute 1998 mendapati bahawa pengambilan vitamin E pada masa jangka panjang dapat mengurangkan risiko kanser prostat dikalangan penghisap rokok.

Lain-lain kajian mengesyorkan vitamin ini dapat memperlahankan penyakit alzheimer. sepanjang ini juga di ketahui bahawa Vitamin E telah menunjukkan kesan pencegahan lebih 80 jenis penyakit..

sepanjang aku makan Vitamin ny, aku tengok scar aku makin pudar..muke juga bertambah cerah. aku rase lebih tenang even ade dalam keadaan yang stress..ape yang penting misi untuk ilangkan scar.....semakin mencapai sasaran! korang ape lagi?? cantik luar..cantik dalam..itu yang terbaik....jangan mudah putus asa dan mengalah..kecantikan itu hak milik setiap insan..


SA: NANTI SHADA AKAN SHARE SATU LAGI SUPPLEMENT YANG SHADA AMIK..SOY COLLAGEN MANGOSTEEN.

2 comments:

Anonymous said...

same la kita gna supplement ni..utk hilangkan parut sambil hilangkan stress ;)

Anonymous said...

Sy pun sama. Ahli farmasi yg syorkan. dah 3 minggu ambil supplement ni. So far, acne scar dkt muka npk dah berkurangan n kulit makin cerah. brt bdn pun da berkurangan. mmg berbaloi la. sy beli dgn hrga RM40.