Thursday, November 18, 2010

Apa Yang Kamu Tak Tahu Tentang Shada Ahmad



~> nama sebenar saya ialah Nor Sahadah binti Ahmad, bukan Nor/Nur Shahadah binti Ahmad tak ramai yg tahu, termasuk BF saya sendiri=)

~> Semasa sekolah saya ialah seorang pelajar yang nakal..=)

~>Semasa form3 Shada pernah kene rotan dekat betis dengan warden. Kes ape? itu rahsia.

~> Shada pernah menang pertandingan menulis PUISI mase tingkatan dua..tajuknye NATIJAH PENGHUNI DUNIAWI

~>shada suke aktiviti seni seperti bersajak,teater,tarian,nasyid, lakonan and nyanyian.

~> Pernah jadi naib juara merentas desa,pada tahun 2005.

~> Dari sekolah rendah, shada join mana-mana kumpulan nasyid untuk buat persembahan atau pertandingan

~> Saya suke nasyid..terutama lagu kumpulan mawaddah 'terima kasih tuhan' , 'bila tuhan tak ditakuti','anugerahkan cinta dan takutku padamu' dan 'luhiyyah'. try la dengar lagu ny..mesti korg meleleh air mata=)

~> Pernah berangan jadi PELAKON

~> Tak pandai main ping-pong dan packing barang. Tak suke lipat baju.

~> Shada suke berangan dan cakap sorang-sorang..terutamanya masa mandi.hahaha

~> Tak boleh tido kalau tak pelok sesuatu

~> Suke tengok perempuan cantik..tapi, tak kisah pada lelaki kacak/hensem

~ > Sangat minat pada artis BLACK MENTOR!

~> Eye liner ialah kawan baik shada

~ Saya seorang yang kuat semangat dan berusaha dalam melakukan satu-satu kerja.

~> Shada pernah di paggil Cooper mase sekolah rendah,gara-gara shada pakai basikal cooper

~> Shada pernah kene panggil cekodok dan lidah pendek ( gara2 pelat s dan r, sebut r mcm sleng org putih skit hahaha)

~> Pernah masuk audition Bintang RTM pada tahun 2007..pengalaman paling lol !

~> Benda paling bodoh pernah shada buat ialah mengorat pak we orang.

~> Saya sangat setia sebenarnye kalau saya betul-betul sayangkan seseorang.

~> Saya sukakan budak-budak, Kucing, warna pink and soft peach

~> Pengalaman yang paling tak boleh di luapakan tido atas jejantas.

~> Shada akan menangis kalau pendapat dan pandangan shada tak diterima.dan selepas itu,shada akan diam dan xkan bagi pendapat lagi.

~> Setakat ni saya pernah dapat 4kali dean list...biarpun cuma 4kali..saya bangga dgn diri saya sebab saya usaha=)

~> Sudah tiga tahun ada lesen kereta/moto..tapi,malangnya tak berani dah bawa kereta..something happened! =(

~> saya tak biasa dengan orang yg saya tidak kenal sekiranya berjumpa pada kali pertama. maka saya akan diam dan buat bodoh. akan bercakap bila ada benda penting dan perlu sahaja=)

~> suka aktiviti mencabar dan lasak.abseiling,jungle tracking n etc..

~> saya tak suka menunggu sebab ia membuang masa saya!

~> Tak suka dengan traffic jammed, tol and parking berbayar.

~> Tak suka lansung cerita kartun sebab ia tidak mendatangkan apa-apa pada saya

~> suka sesuatu yang logik dan masuk akal..berfakta dan benar-benar belaka

~> saya tak perasan yang sebenarnya saya jenis cakap lepas..hingga satu hari kawan saya tegur..terima kasih..fendy =)


That's all. perasan macam artis.. haha

2 comments:

(".) isQ_Faizal (,") said...

haha mmg pon suka fly ek.. tu pasal kantoi ngn ustaz...

Unknown said...

haha..aku kt teknik mlm last dok ostel je fly pon..huhuhu....